Click here for Myspace Layouts

Followers

Thursday, December 15, 2011

"SEGMEN | Saya , Blog Pelajar IPTA 2011"


Haiii suma..so arinie hari jumaat kn?
salam jumaat untuk semua blogger ye...
tadi on9 fb..haa tengoktengok ada cik lyssa secret ad link kn sal segmen |Saya, Blog Pelajar IPTA 2011"
ehh cam menarik je..so sukesuke la nak meramaikan lagi...cewwaahhh..
hahaha...jomjom..
:
:
:




  1. soalan dari lyssa: mengapa saya amik jurusan nie?menyesal tak?HAHA...oke tika amik jurusan IT PROGRAMMING kt Politeknik Balik Pulau..MENYESAL??ohh...semestinya ya !mulamula laa..tapi sekarang tak lagi..sayang beb ..seronok belajar kat sini..hee...
  2. then second soalan : nasihat  buat mereka yang nak masuk U?haa..korangkorang...belajar la kt IPTA...seyes best..jimat pon jimat...tak de nak yuran mahalmahal.mulamula memang la rasa tak best..da lamalama seyes syokk ! ngan membermember..terbaekkk wookk !!HAHA..
:
:
:
okeh..TQ lyssa..^_^

pesta penang*part 1

haaa..haii sume...:)
okeh..arinie tika wt senaman tangan lagi laa..
now tika kat ipoh..yee ipoh...
tempat yang meninggalkan 1001 kenangan untuk tika..
hepi+sedih..semua ada...
ok...dah2..ari hkamis lepas..
tika diajak abg ke pesta penang..
haa..memang tempat yang akan pegi setiap tahun la kn..
haha...so kali nie tika pegi ngn abg n awek dy..
ehh opps..bukan awek ! [makwe bak kate pkcik sy]
kateny cam kasar sikit kalau kate mkwe ye?HAHA...
dahh..lepaklepak...agak bosann wehh seyes ..
g ngan pasangan couple nie..adehh 2 la kau tika...
sape suruh xde pkwe..arghh...tak kesah lah beb !!
tak xde pon ok :) hehe
da sampai pesta mestila kena nek games yang ade kn..
haa..so ajak la dorg nie nekk..
actually dah nek game challenger yang dorg nak nek tu..
tapi xpela..temankan aje laa..hee...
okeh..mesti ade pic kn..jom tengok..
:
:
:
weewwiitt..~~^_^

my bro with his makwe...HAHA


me & mybro~~
:
:
okeh...hari sabtu..ahad..isnin??
huhu..LI sudah..wehhh LI....
Hope tika boleh menjalani LI nie dengan sebaiknya..
hmmm...seram + takot beb...adehhh...
sabtu nie balik Penang..hmm
ase jap je haa cuti nie..xpelaa..redhaa..
semoga dipermudahkan segala urusan ..amin...
:
:
:
daaa...^_^


p/s : amboii !!

Wednesday, December 14, 2011

cake home made**

haaiiiiiiiiiiiiiii.......
so cmna hari anda anda & anda hari nie?
hope always hepi okeh !!
minggu nie memang sume sibok ngn result final exam masingmasing...
TAHNIAH kepada yang berjaya..
kepada yang kurang ok..teroskan usaha ok ! 
jangan cepat mengalah ! :)
bersyukurlah dengan apa yang kita dapat ok ..
:
:
okeh STOP !!
haa..hari nie tika nak share ngn korg camne nak wat kek marble !
haha..iyela..mybe ad antara korg korg & korg da reti kn wt kek nie..
so lets try my recipe..opss..my mum's recepe ok..:)
so sape yang reti wat kek coklat??
tika nak blajaaa...hehehe...
dah..jom tika nak cite cmne wt kek nie..
|
|
sebelom nak wat..sediakan bahan-bahan**tepung kek blue key[selain bluekey pon bole] 3 cawan..gula 2 cawan..marjerin 2 cawan..telur gred A 5 biji..[kalau gred lain 6 o 7 biji]..pewarna [ikot taste masingmasing nak colour ap]..esen vanilla..
  1. pukul marjerin ngn gula..sampai kembang + putih
  2. masukkan telur 1 per satu.pukul agakagak 5 minit..
  3. masukkan tepung..pukul sampai sebati..
  4. masukkan sedikit esen vanilaa..
  5. asingkan pukulan tepung tadi mengikut warna yang anda suka di dalam bekas..[masukkan pewarna di setiap bekas]
  6. masukkan satu per satu lapisan untuk menjadi layer di dalam loyang...
  7. bakar kek 1 jam..
  8. then siaapp..
:
:
:
Okeh...nie sebelom kek di bakar..
corak 2 gune lidi aje..:)
abaikan kalau tak cantek..hee

tararrr..nie laa kek marble yang telah ciap di bakar..HAHA
nampak sedap tak?HAHA..
selamat mencuba korg !hehe...
daaa..

p/s :untunglaa kuar jalanjalan

Tuesday, December 13, 2011

***mereka yang TERHEBAT***

hyee sume..haa..
petangpetang ditemani hujan kat kedai k.ipar tikaa..
adehh..tibetibe terasa SANGAT rindu korg wehh
huhu...da hampir kul5..insyaAllah kalau tiada halangan..
PESTA PENANG ini malam..ouhhyeaahh..
oke2..hmm..result??
haa...tengahhari tadi posmen antr surat...
okeh ! ya ALLAH...seyesly berdebar nak bukak sampul tu beb !
hanya ALLAH yang tahu..adehh..
ok..da bukak?hmm..alahmdulillah..
walaupon tak seperti result semsem lepas..
tika tetap bersyukur walaupon ad paper yang sangat xok..
alhamdulillah sekali lagi tak kena repeat .. :)
:
:
oke..untuk entry niee..tika tujukan khas untuk korg sahabat...
my cayunk pyka..eyda..intan..dayah...syaz..lynda..n diela..
wehh..tika tringt time malam last kite g karok malam uh..
malam 2 hujan kan..kite g karok dalam kul9?
haa..da berkumpul sume kt bwh BJ COURT 2...
okeh...gerak la kite ke destinasi yang ingin dituju..haha...
okeh..sampai je..masingmasing pilih lagu..
ok..sorg 3 je ok..coz tak nak t lame nak tunggu..HAHA...
macammacam la perangaii dehh haa..ish2...
done pilih lagu ?? okeh jom masukk..
ROOM 14...[selalu bilik nie kn korg ??]
haa..sume 22 lagu..coz eyda 1 lagu je kn?
eyda : SEMBUNYI ! Thx yunk ! muahh2..
pergghh..banyak wehh nak tunggu sorgsorg..
mesti bajet ngantok japg tunggu turn nk karok..
tp...disebabkan korg yg HEBAT nie...
sume tak ngantok kan?HAHA..
terbaaekkk korg !! sayang korg lebih !
jom tengok pic dorg haa..:P
:
:
:

okehh...semangat jek senyum..:)


intan..dielaa..lynda..:)

semangat noo...yaa.. dayah ! DIA~~

SITI NURADILA...pewwitt...

permaisuri beb ! lynda ~~

lagu ap ehh time nie ? haha..intan~~

kaa...ap lgu eh? :P

syaz...haha...da lpe lagu laa..ish2..:P
haa..pic eyda xd..xsempat laa..coz kamu nyanyi lagu SEMBUNYI...
khas untuk tika?adehh malu siot...hee...
lagu last??ci teka??
haa..*TEMAN SEJATI*
huhu..sape yang suh amik lagu nie?
alaa..tak ! nie lagu bonus okeh !!
sume nyanyi !then..sume sahabat diminta berdiri...
ookehh..kteowg pon berdiri..sambil pegang bahu satu sama lain..
rancak jek nyanyi time uh..
see??kteowg ngehh wehhh..huhu..:"(
seyes ! tika xtahan time nyanyi lagu uh...
meleleh jek air mate niee..sedihsedih...
yelaa..da xjmpe korg yg ber4 2 untuk 6 bulan ..
lagi sekali 6 bulan !! lama sangat !! huhu...
thx korg..coz jadi sahabat tika yg terHEBAT..
yee..betul..kadangkadang kite ad gadoh...
haa..tika tak penah nak simpan dalam hati wehh..
tika sayang korg ! mintak maaf ok kalau tika ada wat slah slme niee..
hmmm..korg..tika tak xtau cmne nak ckp..
tika bersykur sangat dengan adny korg ngn tika..time hepi n sedih..
korg yg terHEBAT ! [meleleh dh..:"( ]
hmmm..okeh cukup  ! #$%%^*&@!
:
:
:
then..da penat nyanyi..dalam kul12 lebih kiteowg berkarok..
then perot terasa lapa..adehhh...
jomjom SMILE TOMYAM~~
ahaha...then snap lagi laa...
borakborak jap gn abg MIRUL KERING ! haha...
:
:

muka nges ! senyum pon xmau sangat ! :P

hee..masih tersnyum..:)

ok......untuk malam nie ! akan jadi *KENANGAN TERINDAH * utk tika..
hope untuk korg jugak...tika terlalu SAYANG korg...
jangan lupa tikaa coz tika xkn penah lupa korg ! 
:(
tersangat RINDU ! 
daaaa....

Monday, December 12, 2011

dy ! selamanya teman ~

oke2..so cuticuti nie selalu laa update blog..
hee..bosan la katekan..haha..
ok so tika nk cite la someone niee...
tika da knl dy nie since form 1 right?
so dh 7 tahun kita knl kan?
HAHA...oke..
nama dy MUHAMMAD FAWWAZ BIN TAJUDDIN..
dy asal dr bandar baru laa..kedah ok..:)
haa..tika knl dy since stdy kt SMKSAT...
form1 - form3 kita kteowg 1 kls..
then msok jek form4 decide nk p teknik !
oke..mintak tempat samesame..
tengoktengok dapat..
alhamdulillah...kami stdy lak kt teknik SMTLC kt ipoh..
perakk..merantau laa sahabat tika sorg niee..
yaa..dy baekk sgt ! sgt2..kadangkadang kalau ad mslh cite gk kt dy..
cmtu gk dy..kalau ad mslh cite kt tika.
hee..SAYANG hg la fwz a.k.a BEAR !! Hehe..:)
and now dy stdy kt PTSB...
tika kt PBU...haa..msingmsing da jauh..
tp xd laa jauh sgt..:)
nk jmp pon dekat..tp cuti nie xd la jmp2 lg..
haish fwz ! HEHE..
hope persahabatan kita kekal ok..
amin...
so nk tengok pic dy yg ensem tak?
Heee..jom2..tengok..
:
:
:


ok..nie pic dy kt POLI ! :)
bajet je kau ! HAHA


ok..nie lak kt teknik..
HAHA...eh2..dy tak berpunya lg..
now single..duludulu je ad awek..
HAHA..sabar yea bear !heeee
ok bear ! sila jangan marah ngn entry sy nie ok..:)
ok..buibui...


Saturday, December 10, 2011

# happy belated birthday #

haha...adehh..bile pk2 blik..
klakar je haa tika wt entry niee..
bia laa kn...saje je...
walaupon tika da wish bsday korg kn?
HAHA...
mood: sengal ~~
|
.
|
.
|
oke..jom tika cite sal sorg dak nie...
nameny INTAN QAMARIAH BINTI MOHD ANUAR~
ok..dy stay kt manjung,PERAK yea..lagi sekali PERAK !haha...
ate?haa...kome nak tw x dy lahir bile?
dy lahir pd 5 DEC 1992...
so da lepas la kn besday dy?
yup..of course...
ok..dy nie merangkap classmate + sahabat + jantung hati tika??
HAHA...iyola..tika SAYANG haa kt dy ..SANGAT !
dy niee..always hepi..
walaupon dy salu BAHAN tika ngn mmb2..
tp dy niee..sempoii laa..
ssh ooo nak tw dy sedih...tp??
HAHA..kalau dy nges cmne??
hehe...sedih beb kalau dy nges...tika pon nk nges gk..huhu..:"(
INTAN !! i gonna miss u for 6 months dear..
huhu...
nie haa..daknyer..:P
:
:
hamboiii senyum ~~
HAHA...
*happy birthday yunk !! *
|
.
|
.
|
oke..next...HAHA...
haa.nie lagi sorg...
nak cite sal dak nie pulak laa..
adoiii...haha...
nmenyer NUR SYAZLEENDA BINTI RUSLI...
oke..dy stay kat PJ~of course korg tw kt mne PJ kn?
mstilaa SELANGOR...yea..mmb sy sorg nie asl SELANGOR~~
haaa..dy lahir pada tanggal 7 DEC 1992...
2 hari selepas kelahiran INTAN !haha..
best kn ad sahabat yg cmnie...senang nk ingat bsday dorg..
HAHA..jangan maraa haa..:P
oke..dak nie pon lebih kurang same je ngn dak kt atas 2..
ade je bnde nk bahan tikaa..
adoii...sengal !..
tp sengal2 dy..tika SAYANG dy..tika hepi tengok mmb2 tika hepi time kco tikaa..
so xpelaa klo 2 yang wt korg hepi kn?
HEHE...
i wii miss YOU ! hmm..:"(
:
:
taraa..comeyy x?HAHA....
nie laa lynda ~~
* happy birthday yunk ! *
*
*
*
untuk korg....
happy birthday...
happy birthday...
happy birthday...
happy birthday...
may Allah bless u all...
always in ur future ok..
always happy with ur own lovers..
hmm..take good care..
tika SAYANG korg sgt2..
hope persahabtan kite kekal...
dont forget me~~
:"(
tika mybe bukan shabat yg terbaekk..
tp tika nk korg jd sahabt yg terbaekk utk org len...
amin...
have a nice day ..muahh..:)
daa..
:
:

sejenak terkenang sem1 memories right...
HAHA...

p/s : haishhhh



*Si kecik*

haa...pagipagi..jam menunjukkan 1:15 pagi..
hei kau tika...tak retireti nak tido ke ha?
haha..suke hati cheq laa..awat yang dok kalut nie?
puii...HAHA...
sengal jek..oke2...
back kepada cite yang tika nak cite arinie..
haa..qaseh amanda laa..
haritu ada wat majlis berendoi dy..
haa..comeyy umi dy siap2kan...
jom2 tgk pic dy yang comeyy 2..
:
:
:
haa..taraa..comeyy kn dy?
haha..serba *PINK lagi haa...

oke..nie qaseh with uminyer..
sebok je haa nak interframe gak...

oke..nie haa full family...
qaseh amanda with her mum n dad..
ouhyeaahh..
^_^

p/s:ehh..sayang kamu !



Tuesday, December 6, 2011

jodoh saya laa~~

haaa..lagilagi blog kan...
so?yelaa..dah penatpenat arinie tolong k.ipar niage..
adehh penat rupenye niage nie kn..
HAHA..booooo tika..:P
oke2..dah..
dalam hidup nie..kita tak taw sape jodoh kita kan..
oke2..haa..jom tengok ciriciri org itu jodoh kita..
heee...^_^
:
:
:
Berikut adalah 10 petanda yang menunjukkan dia adalah jodoh kita :
  1.  BERSAHAJA
Kekasih kita itu bersikap bersahaja dan tidak berlakon. Cuba perhatikan cara dia berpakaian, cara percakapan, cara ketawa serta cara makan dan minum. Adakah ia spontan dan tidak dikawal ataupun kelihatan pelik. Kalau ia nampak kurang selesa dengan gayanya, sah dia sedang berlakon. Kadang-kadang, kita dapat mengesan yang dia sedang berlakon. Tetapi, apabila dia tampil bersahaja dan tidak dibuat-buat, maka dia adalah calon hidup kita yang sesuai. Jika tidak, dia mungkin bukan jodoh kita.
   2.  SENANG BERSAMA
Walaupun kita selalu bersamanya, tidak ada sedikit pun perasaan bosan, jemu ataupun tertekan pada diri kita. Semakin hari semakin sayang kepadanya. Kita sentiasa tenang, gembira dan dia menjadi pengubat kedukaan kita. Dia juga merasainya. Rasa senang sekali apabila bersama. Apabila berjauhan, terasa sedikit tekanan dan rasa ingin berjumpa dengannya. Tidak kira siang ataupun malam, ketiadaannya terasa sedikit kehilangan.
  3. TERIMA KITA SEADANYA
Apapun kisah silam yang pernah kita lakukan, dia tidak ambil peduli. Mungkin dia tahu perpisahan dengan bekas kekasihnya sebelum ini kita yang mulakan. Dia juga tidak mengambil kisah siapa kita sebelum ini. Yang penting, siapa kita sekarang. Biarpun dia tahu yang kita pernah mempunyai kekasih sebelumnya, dia tidak ambil hati langsung. Yang dia tahu, kita adalah miliknya kini. Dia juga sedia berkongsi kisah silamnya. Tidak perlu menyimpan rahsia apabila dia sudah bersedia menjadi pasangan hidup kita.
  4. SENTIASA JUJUR
Dia tidak kisah apa yang kita lakukan asalkan tidak menyalahi hukum hakam agama. Sikap jujur yang dipamerkan menarik hati kita. Kejujuran bukan perkara yang boleh dilakonkan. Kita dapat mengesyaki sesuatu apabila dia menipu kita. Selagi kejujuran bertakhta di hatinya, kebahagiaan menjadi milik kita. Apabila berjauhan, kejujuran menjadi faktor paling penting bagi suatu hubungan. Apabila dia tidak jujur, sukar baginya mengelak daripada berlaku curang kepada kita. Apabila dia jujur, semakin hangat lagi hubungan cinta kita. Kejujuran yang disulami dengan kesetiaan membuahkan percintaan yang sejati. Jadi, dialah sebaik-baik pilihan.
  5. PERCAYA MEMPERCAYAI
Setiap orang mempunyai rahsia tersendiri. Adakalanya rahsia ini perlu dikongsi supaya dapat mengurangkan beban yang ditanggung. Apabila kita mempunyai rahsia dan ingin memberitahu kekasih, adakah rahsia kita selamat di tangannya? Bagi mereka yang berjodoh, sifat saling percaya mempercayai antara satu sama lain timbul dari dalam hati nurani mereka. Mereka rasa selamat apabila memberitahu rahsia-rahsia kepada kekasihnya berbanding rakan-rakan yang lain. Satu lagi, kita tidak berahsia apa pun kepadanya dan kita pasti rahsia kita selamat. Bukti cinta sejati adalah melalui kepercayaan dan kejujuran. Bahagialah individu yang memperoleh kedua-duanya.
  6. SENANG BEKERJASAMA
Bagi kita yang inginkan hubungan cinta berjaya dan kekal dalam jangka masa yang panjang, kita dan dia perlu saling bekerjasama melalui hidup ini. Kita dan kekasih perlu memberi kerjasama melakukan suatu perkara sama ada perkara remeh ataupun sukar. Segala kerja yang dilakukan perlulah ikhlas bagi membantu pasangan dan meringankan tugas masing-masing. Perkara paling penting, kita dan dia dapat melalui semua ini dengan melakukannya bersama-sama. Kita dan dia juga dapat melakukan semuanya tanpa memerlukan orang lain dan kita senang melakukannya bersama. Ini penting kerana ia mempengaruhi kehidupan kita pada masa hadapan. Jika tiada kerjasama, sukar bagi kita hidup bersamanya. Ini kerana, kita yang memikul beban tanggungjawab seratus peratus. Bukankah ini menyusahkan?
  7. MEMAHAMI DIRI KITA
Bagi pasangan yang berjodoh, dia mestilah memahami diri pasangannya. Semasa kita sakit dia bawa ke klinik. Semasa kita berduka, dia menjadi penghibur. Apabila kita mengalami kesusahan, dia menjadi pembantu. Di kala kita sedang berleter, dia menjadi pendengar. Dia selalu bersama kita dalam sebarang situasi. Tidak kira kita sedang gembira ataupun berduka, dia sentiasa ada untuk kita. Dia juga bersedia mengalami pasang surut dalam percintaan. Kata orang, "lidah sendiri lagikan tergigit", inikan pula suami isteri'. Pepatah ini juga sesuai bagi pasangan kekasih. Apabila dia sentiasa bersama kita melalui hidup ini di kala suka dan duka, di saat senang dan susah, dialah calon yang sesuai menjadi pasangan hidup kita.
  8.  TAMPILKAN KELEMAHAN
Tiada siapa yang sempurna di dunia ini. Tipulah jika ada orang yang mengaku dia insan yang sempurna daripada segala sudut. Pasti di kalangan kita memiliki kelemahan dan keburukan tertentu. Bagi dia yang bersedia menjadi teman hidup kita, dia tidak terlalu menyimpan rahsia kelemahannya dan bersedia memberitahu kita. Sudah tentu bukan senang untuk memberitahu dan mengakui kelemahan di hadapan kekasihnya. Malah, dia tidak segan mempamerkan keburukannya kepada kita. Misalnya, apabila dia bangun tidur ataupun sakit dan tidak mandi dua hari, dia tidak menghalang kita daripada melawatnya.Apabila kita dan dia saling menerima kelemahan dan sifat buruk masing-masing, memang ditakdirkan kita hidup bersamanya.
  9.  KATA HATI
Dengarlah kata hati. Kadangkala, manusia dikurniakan Allah deria keenam yang dapat mengetahui dan memahami perasaan pasangannya. Dengan deria batin ini juga kita dapat saling tahu perasaan masing-masing. Kita dan dia juga dapat membaca fikiran antara satu sama lain dan dapat menduga reaksi dan tindakbalas pada situasi tertentu. Apabila kita yakin dengan pilihan hidup kita, tanyalah sekali lagi. Adakah dia ditakdirkan untuk kita? Dengarlah kata hati dan buatlah pilihan. Serahlah segalanya pada ketentuan yang maha berkuasa.
  10. SOLAT ISTIKHARAH DAN BERTAWAKAL
Jodoh dan pertemuan semuanya di tangan Allah SWT. Manusia hanya perancang di pentas dunia ini dan skripnya ditulis oleh yang maha esa. Adakalanya, dalam memainkan peranan sebagai pelakon, diberi petunjuk melalui mimpi atau gerak hati. Mimpi memang mainan tidur, tetapi apabila kita melakukan sembahyang Istikharah dan memohon supaya Allah memberikan petunjuk, insya-Allah dengan izinnya kita mendapat petunjukNya. Jika dia pilihan kita, buatlah keputusan sebaiknya. Jika tidak, tolaklah dia dengan baik. Semua yang kita lakukan ini adalah bagi mendapatkan kebahagiaan hidup di dunia. Setelah semuanya diusahakan, berserahlah kepadaNya dan terus berdoa. Ingatlah, nikmat di dunia ini hanya sementara.Nikmat di akhirat adalah kekal selamanya.
:
:
:
:
amin ya rabbal alamin~~
semoga kita semua mendapat jodoh yang terbaik...
oke..nie jela..tggu next entry oke..
daa...bye2...

p/s : semakin busy dengan membe2 kan~~

Saturday, December 3, 2011

MELAKA~~

haaa...lagilagi blog...
ouhhyeaahhh..
tika ada join program yang poli tika wat..
best !!
ke MELAKA...
tika..intan...diela...sha..zam...erin...ejan...snior2...
ramai gakla..dalam 30 peserta...
ok2..da jom tengok pic kteowg..
:
:
:
gadissss~~

we LOVE PBU!!

bersama MEREKA~~


sayang mereka~~


bersamasama~~

HAHA...menyempat~~

peace~~
:
:
:
ok laa...nie je...anyway happy dapat spend time ngan korang..
muaahh2...heeeee...^_^

jatuh cinta??

Haihaihai.....
hari nie rasa rindu lak nak update blog nie haa..
bosanbosan...now da cuti sem...
next sem g L.I...
adehhh..selamat berL.I ye kawankawan~~
seram la pulak an nk L.I nie...
hope everything will be ok~~
ok...tajuk entry tika jatuh cinta???
adehhhh...intanintan~~
apo eh kmu ckp??
sy tak jatuh cinta laa...bole plak ty cmtu an..ish2...
hahhaa..anyway tika sayang sangat haa kt someone nie...
dia ad untuk tika...tika sayang dia sangatsangat~~
RINDU !!
haha...gedik jap !!
:
:
semalam g tengok cite OMBAK RINDU !
terbaekkk lah cite 2...tak rugi ha nges2 tengok...
kahkahkahkah~~
aoron aziz & maya karin best !
romantik~ sedih ~
:
:
CINTA tak kejam...tapi manusia yang tak pernah menhargai CINTA~
like this statement !!
ouhhyeeaahhh~
kesunyian hanya diri ini yang tahu~~
ombak dan pantai menjadi saksi perasaan ini~
ALHAMDULILLAH ciptaan ALLAH...
^_^


p/s:7 bulan berlalu~~


Thursday, November 24, 2011

finally~~

haihaihaihai.....
wahh..hepi je arinie ye tika ??
of course laa..finally selesai suda final exam utk sem3...
alhamdulillah...^^
ok2..nk cite...
lepas habis je paper last td DATABASE SYSTEM..
tepat kul1.15...sume dak2 sem3 hepi giler..
haaa..akhirnya la kn...
tahniah kpd sume yee...^^
then..sementara nk tggu bus dtg amik kteorg..
ap lg..snap2 laa an...
itu perkara wajib stiap sem..wallaahhhh...^_^
:
:
:
:
hanya mampu tersenyum..^^

mereka jantung hati sy...sayang korg sgt2..

mereka penghibur sy..^_^
sayang korg..
mereka yg sy sayang~~
:
:
:
ok lepas smpai je kt poli..
haa..si abg mirul aka abg long keding dh tggu haa..
siapsiap ngn camera DSLR dy 2..
ciap snap2 pic ktewg dr jauhh..
perghhh..semangat hang nohhh...
anyway..thanks sgt2 coz blnje kteowg lunch td...
terimakasih jgk MAK YAM ! ^_^
mmg macammacam kteowg mkn td..
syukur alhamdulillah rezeki...
:
:
:
so da abis mkn...
blik uma laa ann...
balikbalik then trus tukar baju untuk mengemas umah..
pergghhh..agak penat..
tp syokkk uh..
da lame xkemas cmnie..sllu sapusapu je..
hehehe...^^
puas ! !
:
:
:
ok2..cerita sebelumsebelum nie...
dgn ini..sy NOR ATIKAH BINTI REMLE...
ingn meminta maaf kpd sesape yg terasa hati dgn sikap sy sebelum nie..
yelaa..tika tw..msti ad yg terasa kn..
maaf sgt..ad sebab tika sndri np tika wt cmtue..:'(
tika sorg je tw..xd org len ok..
so..kpd yg terasa hati...
tika syg korang SANGAT !! 
tika syg persahabatan kita...
yelaa..kadang2 tacingtacing besa la 2 kn...
anyway maaf lagi sekali..
sem depan da xjmp gn MEREKA yg ber L.I di tmpt masing2..
hope faham okeh ..:)
tika syg korang..love u all !!
:
:
:
malammalammalam..spend time with them !!
KAROK !! 
ouhh yeaaahhh...
bercuti untuk 3 mggu !!
tika akan selalu rindu korang sume ok !
take care L.I nanti...^^
ok...daaaa...salam...

p/s : anda membuat sy tersenyum sendri



Monday, November 21, 2011

yeaahhh puas !

haaa...haihai...:P
sebelom nak study nie..kene la panaskan badan dulu an..
hahahahahaa..
seriously arinie best giler tengok bola..
MALAYSIA vs INDONESIA...
pergghhh...
winkwinkwink...TAHNIAH MALAYSIA..!
we are proud to be MALAYSIAN...
memang hilang habis sume masalah tika tengok bola tadi...
sian SMILE TOMYAM...
haha..jeritjerit tengok bola..
memang terbaekk laa..
habis suare ilang..HAHA...
suda la suare memang da xde..
jerit plak ann...
adoiii...memang laaa...
tapi seriously puas giler !
kahkahkahkah....
first time tengok bola ngan membermember yang excited gak..
korang pon terbaekk lah...
:P
ok...dahdah...jom study...
^_^
pemainpemain MALAYSIA...
tahniah !!



p/s : mengharap sesuatu yg xmungkin terjadi
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

hatiku..

MY FAMILY IS MY FIRST PRIORITY....
MY FRIENDS IS MY SECOND PRIORITY....
MY...IS MY THIRD PRIORITY...
I LOVE YOU SO MUCH!!
THANKS ALLAH...^_^