Click here for Myspace Layouts

Followers

Monday, April 25, 2011

last paper lah!!!

assalamualaikum........
hyep2...sume...
hmm...dlm sbok nk stdy..dlm sbok nk exm...dlm sbok n sbok2 lah...
still pk mne ilang smngt tok last pper nie...seyez tkot + seram tok last pper esk..
YA ALLAH....
permudahkanlah segala urusan utk esk....amin...
lpekan mslh lain dlu tika ok??kpd kwn2...troskan gn smngt korg k...
yakin!!!!!!!!hahhahahaa.....
kpd sayang2 tika.....pyka_eyda_intan_dayah_lynda_dip2A
GooD LUCK ESK K....!!!
nie haa pper tok esk...

haaa...amcam kwn2???de rse aura esk x??hahahahaha.....
gyle ahh seram.....
anyway..korg wtla yg trbaek k..
tika doakan korg kwn2...
mmuuaaahhh2...^_^

Monday, April 11, 2011

exam2 n exam,,,,

assalamualaikum....
haaa........sume2....sht ???so arinie..
tika nk cte laa..yg mggu dpn tika final..aduh..seram ooo..hahahah
anyway..seram2 pown knre stdy gk an??hahahaha..btoi2...
aduh pnt la jgk nk stdy blik sume2 nie...tp kne kuat kn kwn2??
so nie la jdual final exam tikah:
  
     *RABU / 20 APRIL 2011 - DISCRETE MATHEMATICS 
     *ISNIN / 25 APRIL 2011 - FUNDAMENTALS OF OPERATING
        SYSTEM
     *RABU / 27 APRIL 2011 - PROGRAMMING FUNDAMENTALS 
       WITH C++

haa...msti korg kte 3 nie ckit je an??hahaha..oiiit...ssh kot wlaupown 3 je nie haa..
hahahah....xpe2..usha 2 pnting..kn2??hahaha..
so,mggu nie stdy week tok tikah...nk brtungkus lumus nie haa..nk tgktkan pointer..
yaa...da final exam tok tika..:D

so...stdy elk2 tw tikah..ihihihih...

klo da abs final bwu bole nk hepi2 cmnie..yaahhhh...





gud luck tok mmb2 tika 2 k...
sume2 la...heheheeh.....
chaiyok2....













Friday, April 8, 2011

pengajaran...

assalamualaikum sume..so mlm nie..
mmb tkah ad la share kt fb sl bnd nie..so sme2 la kte kongsi bnd baek nie k...bce smpai abs k...jgn skip2...
Awk rapat-rapat dgn sy..syg awk!
Di suatu malam depan panggung wayang… Sizuka : Best tengok wayang dgn awk td..kelakar je cerita tu..xbosan kan? Nobita : A’ ah xbosan. Best! Sizuka : Kalau best, knp awk letakkan kepala awk kat bahu sy & beritahu sy y awk mengantuk? Nobita : Errr~ hehe.. Sizuka : Nasib baik kita pakai sweater kn awk? Kalau x, mesti sejuk dalam tu td. Nobita : A’ah..btul3! Xdela sejuk sgt td bila dah pakai sweater ni. Sizuka : Klu xsejuk, kenapa awk pegang tangan sy & beritahu y awk sejuk? Nobita : Errr~ hehe.. Mereka pun menuju ke i-City.. Sizuka : Awk, sy cantik x? Nobita : Awk kn syg sy..mestilah cantik.. Sizuka : Kalau sy ni betul cantik bagi awk, kenapa bila sy pakai baju-baju tertentu baru awak akan puji sy cantik. Kalau sy pakai baju longgar, awk diam je..kadang-kadang awk akan tanya saya kenapa pakai baju besar..kalau sy pakai baju ketat, baru awk puji sy cantik..knp ye? Nobita : Errr~ hehe.. Mereka pun tiba di i-City.. Sizuka : Jom snap pic wak..sy nak tangkap gambar awk bawah lampu tu. Nobita : Kita tangkap gambar berdua la syg. Meh sini, duduk sebelah sy. Rapat sikit, nanti xmasuk plak gambar awk. Sizuka : Boleh ke rapat-rapat ni?huu Nobita : Takpe de..awk kn awek sy.. Sizuka : Awek je..bukan isteri yg sah.. Nobita : Errr~ huhu.. Sizuka : Nanti sy simpan gambar kita ni dalam laptop sy ye wak. Nobita : Alaa..upload la terus dalam fb. Sizuka : Eh..boleh ke..xelok la wak..gambar tu dah la awk & sy je..yang ke-3 syaitan..pastu nak pergi heboh 1 dunia tentang dosa y kita buat..xmalu ke?huu Nobita : Errr~ huhu.. Mereka pun pulang.. Sizuka : “Awk, awk syg sy x? Nobita : Mestilah syg..syg sangat2 tau..haa Sizuka : Buktinya?? Nobita : Eh..mcm ajak bergurau je..nak sy kiss pipi awk tu ke syg?hehe Sizuka : Ish..apa ni? Teruknya pemikiran awk..huu Nobita : Eh..errr~ huhu Sizuka : Mak sy kata, kalau kita syg sesuatu tu, kita akan jaga sebaik mungkin. Nobita : Eh..mestila! hehe Sizuka : Tapi awk tipu sy!huu~ Nobita : Eh..kenapa plak sy tipu awk?? Sizuka : Kalau awk syg sy, mestilah awk jaga sy sebaik mungkin tp awk xjaga sy dgn baik pun..awk sentuh-sentuh sy, pegang tangan sy, cuba nk kiss sy,ajar sy buat benda bukan-bukan yg sy xpernah buat sebelum ni, selalu ajak sy keluar malam-malam. Nobita : Owh..sekarang awk nak salahkan sy la ajak awk keluar malam?? Mak ayah awk yg bg izin tau! Sizuka : Memang diorang y bagi izin tapi awk tau x y diorang jugak y akan tanggung dosa sy dgn awk malam-malam macam ni sbb diorang bg izin pada sy ank perempuan diorang utk keluar dgn lelaki bukan mahram tanpa adik atau abang sy sebagai peneman pastu buat benda-benda xsenonoh! Pegang sana pegang sini..awk tau x panggung wayang tu mungkin sejuk bagi awk sampai terpegang tangan sy dgn sengaja, tp neraka tu teramat panas & tangan awk y memegang tangan sy tu akan dibakar dalam api neraka berulang kali..awk sedar x semua tu?? Tangkap gambar nak kepit-kepit, padahal boleh je tangkap gambar sorang-sorang kan..then, nak heboh kat 1 dunia. Pastu nanti org ‘like’ awk pun suka sebab orang tau siapa awek awk & hubungan awk dan sy kononnya bahagia tapi awk sedar x yang malaikat sentiasa mencatat segala apa yg kita buat..awk ada ilmu agama..klu xde ilmu agama pun, awk tau benda tu salah..tp kenapa masih buat? Awk sedar x semua tu??? Ingat Allah tak waktu awk buat semua tu?? Awk tu belum tentu jodoh sy, nak sentuh-sentuh sy. Kalau da awk nak sentuh-sentuh sy, apa je y suami sy boleh dapat special dari sy sbg isterinya y sah? Awk nak ke isteri awk dah macam sisa orang? Awk mesti akan cakap awk akan pastikan y awk akan nikah dgn sy sebab tu awk boleh sentuh-sentuh sy..tp awk sedar x y awk tu siapa?? hanya hamba Allah...awk bukan tuhan utk tahu siapa jodoh sy & jodoh awk..awk sedar x semua tu??? Klu betul awk syg sy, awk jaga lah sy baik-baik, beri sokongan sy jd muslimah solehah…dekatkan diri pada Allah, mohon pada Allah supaya izinkan kita dijodohkan bersama kerana sy ni milik Allah..ibu bapa hanya penjaga sy, mereka menjaga sy dgn penuh kasih sayang & didikan y baik sehingga sanggup memberi kepercayaan pada awk utk menjaga sy, tp awk jaga sy x??awk jaga sy x?? x kan..awk bawa sy kea rah keburukan..awk sedar x semua tu??? Banyak lagi y awk buat kat sy, sy pun terlalu kurang pandai ikutkan je kemahuan awk..nanti kat neraka bila Allah soal sy dgn dosa-dosa maksiat y kita buat, bukannya awk dapat backup sy dpn Allah..kn?? Tolonglah tahan diri tu sehingga kita dah sah dinikahkan..huuu~ Suasana bertukar menjadi suram...sehinggalah nobita mula meluah perasaan... Nobita : Kenapa x dari dulu awk cakap semua benda ni?? Kenapa bila kita dah lalui macam-macam baru awk nak luahkan semua ni??? Sizuka : Sebab sebelum awk nak couple sgn sy, awk janji yang awk akan jaga sy baik-baik. Awk suka dengan saya pun sebab bagi awk sy baik tapi semakin lama awak makin berubah. Perubahan awk turut merubah diri sy. Baru sekarang sy luah semua benda ni sebab selama ni sy sentiasa menanti agar Nobita y dulu kembali. Nobita y menjaga sy dgn baik. Sy tunggu Nobita tu..tunggu & terus menunggu kerana sy sayangkan dia. Tapi semakin lama sy tunggu, semakin menjadi-jadi...awk fikirlah baik-baik apa y sy sampaikan...kalau awk masih xberubah, lepaskan sy kerana Allah.. Nobita : ...... [Pesanan : kepada pasangan yg hangat menyulam cinta & kasih sayang, jagalah batas anda! Ingat larangan Allah…cinta itu indah krn Allah yg menciptakannya tapi jangan sampai cinta utk Allah itu dinodai oleh cinta manusia..menjadi kebiasaan, dalam berkasih ada kesalahan y akan dilakukan..seringlah muhasabah diri & beranikan diri untuk mula buat perubahan..beranikan diri menegur pasangan sebelum Allah menegur dengan pembalasan & azab..wallahu’alam~] peringatan utk semua, beribu kali peringatan utk diri y teramat hina ini~ 
By: Nursyuhada Fatihah Zaima
k la..nie la yg dpt tika share sme2...hihih..
k slmt tdo sume..salam

Wednesday, April 6, 2011

hanya diriku!!![mmb2]













so..nie la pic sy yg comey...brsme2 shabat sy yg agk2 mereng otaknya...hahahaha..
anyway2...mereng2 dowg...
dowg sempoi lah!!!hahahaha,...
k..juz nk cite nie je..k daa...

Saturday, April 2, 2011

kwn2 ku...

assalamualaikum.....
haa...utk mlm nie....tika nk cite pe ea???hmmm.....
ok2....nk cite sl mmb2 tika nie...
dowg nie bez sgt2....tika syg sgt2 kt dowg...
xtw la dowg syg tika ke x..uhhuhuhuhu...
ok yg ptame....
nie haa....FATIN IZZATI BINTI TARMIZI....
zty:seresly tika rndu gler kt zty..huhuu.....cyunk kmu sgt2....
merangkap mmbr baekku n jg mmbr skolah at TLC...
mmuuaaahhh..persahabat antra kte..xkn tik lpe k...


ok...yg kedua....NUR AFIQAH BINTI ABD GHAFAR..
HAHAHAH....dy nie mmb tika kt poli nie..merangkap roomate tika...xnk gdo2 gn aziq k...
eehh2 kmu...sy syg kmu sgt2 jgk tw...thanks jd kwn tika..:D
yg ketiga....IZDA RUZIDAH BINTI MOHAMAD ALI...
merangkap roomate n juga ketot tok salleh..hahaha...hope jgk kkl gn epit surizawa??hahah...btoi ke??ihihih..
eh2...grw2 je tw....hyep2...syg kmu jgk k..hope antra kte..kte je k.cyunk...
yg keempat...nie haa...INTAN QAMARIAH BINTI MOHD ANUAR
dy nie kn..aduh2...otak dy mmg gler2 la...pndai pown pndai..hahahaha....
thanks sllu dtg uma study sme2...dy nie merangkap mmbr kls n juga....???hahahah..
cyunk intan gk!!!
yg kelima plak..haa...si comel nie...nmeny...
NORHIDAYAH BINTI AB RAHMAN...
dy jg merangkap mmbr klz n teacher tok sy...
rjin dy nie...pergh..blaja bkn men lg..coz 2 dy leh ajr tika..so dayah..thanks dear ajr sy slme nie...
jasamu dikenang...cyunk kmu...

yg keenam ..hhaaaa..nie plak...SYAZLEENDA BINTI RUSLI aka HELIZA AF
hahahah....cute kn dak nie...
hahaha...aip2 lynda..jgn prasan k..:P
dy nie merangkap jg mmbr klz tika...hahaha...GAMAT???
apaka itu lynda???hahaha...grw2 je k..chilll.....
hahaha...yg ketujuh...inilah SYAZANA BINTI JAMALUDIN...
merangkap housemate tika n jg mmbr klz tika...
ehh syaz..mne kmu menghilang sjak akihr2 nie haa...hahaha.....
anyway...gudluck in ur future ..:D

hahahah..nie plak...NUR LIYANA BINTI KAMARUDIN..
HAHAHAH....pndai orgny...hihi..
pendiam sgt2..kn yana kn??hihi..
eh2...thanks sudi kwn gn sy..hahaha
cyunk kmu tw2...hahaha

k la...setakat ini sjela tok mlm nie..tika da pnt sgt da..uhhuhu....tok sume2...mnx maaf klo ad trslh ckp o pape k..anyway ..u all are the bez !! love2 u all..mmuuaahhhh..
cyunk sgt2...hope kte kwn n akn sntiase kwn..
gdo2....adat dlm prshabatan..bkn couple2 je k leh gdo..igt 2!!!hahah
k salam..(^_^)

p/s..to lynda...maap..pic anda ketepi..hhahaha...xtw np..:P
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

hatiku..

MY FAMILY IS MY FIRST PRIORITY....
MY FRIENDS IS MY SECOND PRIORITY....
MY...IS MY THIRD PRIORITY...
I LOVE YOU SO MUCH!!
THANKS ALLAH...^_^