Click here for Myspace Layouts

Followers

Tuesday, April 17, 2012


update update dan terus update blog nie~~ haishh..tak da kerja cari kerja...balik kerja terus on9..
then tetibe rasa nak update blog..weee...wahai hati ... apa kamu rasa hari ini ??
hati baik-baik sahaja...tapi perasaan je kurang baik...kenapa yea ? mestilah .. semua orang pasti akan ada masalah kan..begitu juga tika .. :')
:
:
ermm kamu...
maaf untuk semalam oke...
maaf sangatsangat...tak da maksud pon semalam tu..
tetibe je kamu cakap camtu..
for ur information...
tadi kerja asyik teringat je mesej kamu tu..
"there's no more time to wasted but u spoil it..tq"
butir-butir mutiara gugur dari pipi nie semalam..
tq jugak ok..:')
terngiang-ngiang je dalam kepala nie..
maaf ok..maaf sangat..
kalau kamu baca entry nie...
hope kamu dah tak marah tika lagi..
i'm very sorry ~~
ingat lagi pic nie ?
tika rindu semua nie..:')



p/s : apa kesudahan hubungan kita ?

Tuesday, April 10, 2012

alhamdulillah~~

update lagi ~~~
blog ...
apa aktiviti tika untuk hari ini ??
jumaat lepas gtaw bos...
eheemmm..bos..nak mintak cuti untuk selasa  minggu depan..
kes hari tu tak settle lagi..
bos on jek...so cutilaa sy bersama my yunk pyka...
untuk ap ?
bersiar-siar kah ?
shopping kah ? oh tidak...
KAMI...pergi ke "T"
untuk menyelesaikan satu kes nie.
alahmdulillah...setelah beberapa kali pergi dan balik kat tempat 2..
akhirnya kes hari ini berpihak kepada KAMI...
bersyukur sangat...
terimakasih untuk mereka yang terlibat secara langsung atau tidak langsung..
jasa kalian amatlah dihargai...
terimakasih banyak...
kepada senior yang terlibat tadi..insyaAllah ada jodoh kita jumpa lagi..
^_^
pic sekadar hiasan..wahhhh

p/s : habiskan masa bersama kamu syg..:(


Monday, April 9, 2012

happy birthday yunk mok ! hee

alhamdulillah....tika masih boleh bernafas untuk hari ini..
terima kasih ya Allah...
oke..untuk entry kali nie..tika tujukan khas untuk sahabat tika yang sorg nie..
belum jam 12 lagi tika dh post entry nie..
ape pon xboley..bukan ap..takot t wifi free xde..HAHA
:
nama : NOR HIDAYAH BINTI AB RAHMAN
umur : 19 tahun 11 bulan..29 hari ? eh merepek jek..
HAHA...
status : eheemmm..jawab jap dyh..:p
oke...cukup..
nak tengok orangnyer ?haaa..
taraaa..
:
:
haaa...peace ! hehe

bersama mereka !
:
:
oke...jom nyanyi..
HAPPY BIRTHDAY to you...
HAPPY BIRTHDAY to you..
HAPPY BIRTHDAY to mok...
HAPPY BIRTHDAY to you...
:
ALLAH selamtkan kamu..
ALLAH selamatkan kamu..
ALLAH selamatkan anak pakcik rahman..
ALLAH selamatkan kamu...........
:
selamat hari lahir dayah...
semoga pnajang umur n dimurahkan rezeki..
semoga berjaya di masa akan datang..
just do what u want in ur life dear..
dont think about people too much..
be more strong dear ! 
love u... !
dari tika & suami [eh tibe2]HAHA
:
kek birthday kamu yunk ! haha


p/s: sy bahagia ad kamu syg..




Saturday, April 7, 2012

just me !

hello...alkisahhhh....
weewwiittttt....apa masalah kamu ? ade masalah kah ?
oke..apa je masalah kita..hadapi dengan tenang oke !
be strong bebeh !! waahhh..
ayat kemain nohh tikaa..heeee.....
semua orang kat dunia nie mesti akan hadapi masalah..
kalau tak ada masalah bukan namanya kehidupan kan? eheee...
berat camne pon masalah kita..hadapi dengan SENYUMAN oke....
weeeee...
jenjalan...happy dengan mereka..lupakan masalah seketikaa....
:
:



:
:
SENYUMAN penting untuk mereka ~~
sayang korg ! 

p/s : semakin hari semakin pelik

Friday, April 6, 2012

indah cintaku ~~

haa...rajinkan diri meng'update' blog...tak ada apa sangat..
just suka dengar lagu nie ! INDAH CINTAKU..
lagu ini untuk kamu ok ! 
sy minta maaf jugak dengan apa yang berlaku 2 3 hari lepas...
sy sayangkan kamu...
this song for you~~


Ku ingin kau tahu, ku ingin kau selalu
Dekat denganmu setiap hariku
Sudahkah kau yakin untuk mencintaiku
Ku ingin hanya satu tuk selamanya


Ku tak melihat dari sisi sempurnamu
Tak peduli kelemahanmu
Yang ada aku jatuh cinta karena hatimu

Cintaku tak pernah memandang siapa kamu
Tak pernah menginginkan kamu lebih
Dari apa adanya dirimu selalu


Cintaku terasa sempurna karena hatimu
Selalu menerima kekuranganku
Sungguh indah cintaku

Sudahkah kau yakin untuk mencintaiku
Ku ingin hanya satu tuk selamanya

Ku tak (ku tak) melihat dari sisi sempurnamu
Tak peduli kelemahanmu
Yang ada aku jatuh cinta karena hatimu


Cintaku tak pernah memandang siapa kamu
Tak pernah menginginkan kamu lebih
Dari apa adanya dirimu selalu

Cintaku terasa sempurna karena hatimu
Selalu menerima kekuranganku
Sungguh indah cintaku, cintaku


Cintaku tak pernah memandang siapa kamu
Tak pernah menginginkan kamu lebih
Dari apa adanya dirimu selalu

Cintaku terasa sempurna karena hatimu
Selalu menerima kekuranganku
Sungguh indah cintaku
Sungguh indah cintaku, indah cintaku

p/s : i need you syg



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

hatiku..

MY FAMILY IS MY FIRST PRIORITY....
MY FRIENDS IS MY SECOND PRIORITY....
MY...IS MY THIRD PRIORITY...
I LOVE YOU SO MUCH!!
THANKS ALLAH...^_^