Click here for Myspace Layouts

Followers

Tuesday, April 17, 2012


update update dan terus update blog nie~~ haishh..tak da kerja cari kerja...balik kerja terus on9..
then tetibe rasa nak update blog..weee...wahai hati ... apa kamu rasa hari ini ??
hati baik-baik sahaja...tapi perasaan je kurang baik...kenapa yea ? mestilah .. semua orang pasti akan ada masalah kan..begitu juga tika .. :')
:
:
ermm kamu...
maaf untuk semalam oke...
maaf sangatsangat...tak da maksud pon semalam tu..
tetibe je kamu cakap camtu..
for ur information...
tadi kerja asyik teringat je mesej kamu tu..
"there's no more time to wasted but u spoil it..tq"
butir-butir mutiara gugur dari pipi nie semalam..
tq jugak ok..:')
terngiang-ngiang je dalam kepala nie..
maaf ok..maaf sangat..
kalau kamu baca entry nie...
hope kamu dah tak marah tika lagi..
i'm very sorry ~~
ingat lagi pic nie ?
tika rindu semua nie..:')



p/s : apa kesudahan hubungan kita ?

2 comments:

intan qamariah said...

ape??..butir2 mutiara..haahahhah
puuiii...puuiii...booo tikahhh..booo
haahaah
ape kesudahan nye..intan arap hubungan korang kekal sampai bile2..:D

Hanya diriku said...

bongok intan nieh !!
grrr..lempang nk ?
thx intan..amin..hope cmtu la..:')

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

hatiku..

MY FAMILY IS MY FIRST PRIORITY....
MY FRIENDS IS MY SECOND PRIORITY....
MY...IS MY THIRD PRIORITY...
I LOVE YOU SO MUCH!!
THANKS ALLAH...^_^