Click here for Myspace Layouts

Followers

Friday, September 7, 2012

festival nasyid peringkat politkenik


haii..time to update blog..petang petang...tak rasa mengantuk nak tidur..so update lah kan..oke oke..jom tika nak cerita sikit apa kteowg buat 2 hari lepas..eheemm..dijadikan cerita...tika pon tak tau lah macam mana boleh termasuk dalam kumpulan nasyid PBU nieh ! adoiii..tak pernah kottt..nasyid pulakkk...
hee..kerana ustazah pada awalnya..dan teruskan jugak untuk PBU...terbaikk lah PBU coz hantar wakil perempuan jugak untuk nasyid kali ini..haha..ok..so kteowg pergi ke Perlis iaitu PTSS...first time jugak pergi sana tu haa..pergi hari rabu petang ..balik khamis malam[pagi]. HAHA.ok malas nak cerita banyak..tengok gambar jela ea..:D
:
:
:
V
V
nie wakil nasyid lelaki PBU ! :D

nie time malam reheasal tu..:)

reheasal jugak..

belum pape dah posing...[datang bercuti kn]

pagi pagi sebelum pertandingan bermula..:)

lagu nasyid moden [wanita]

lagu nasyid tradisi..terbaikk korg ! 

setelah settle persembahan...ehemm..
bersama ustaz & ustazah

free style please ! :D

ehh...en.wan pon ade...:)

kami yang selalu tersenyum...

x-large picture !
kami tak menang .. 
tapi kami happy dapat mewakili poli ! 
cewahhh...


p/s : tak semua yang kita nak kita akan dapat..:)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

hatiku..

MY FAMILY IS MY FIRST PRIORITY....
MY FRIENDS IS MY SECOND PRIORITY....
MY...IS MY THIRD PRIORITY...
I LOVE YOU SO MUCH!!
THANKS ALLAH...^_^