Click here for Myspace Layouts

Followers

Thursday, March 8, 2012

=.="

Assalamualaikum...
hye sume..so hari nie malam jumaat..
alhamdulillah tika  masih dapat benafas di bumi Allah s.w.t..
hope sume sihat sihat lah yek..:)
malam nie saja lah nak update blog..
bosan bosan...esok kerja lagi..adoii...
then esok jugak balik rumah makk..
ouhhyeahhh..balik kampung...hehehe...
kejap jek rasa..baru kelmarin tika balik Penang...[BJ]
tapi dah rindu sangat kat kamu...
pelik kan..kenapa mesti ada perasaan camni kn??
tak pernah terfikir pon yang keadaan akan jadi camni..
rumit sangat...masa akan datang camne la kn?
takpelah..redha je..
banyak persoalan yang timbul dalam fikiran tika nie..
tapi....entahlah..
hope kesabaran tika selama nie akan membuahkan hasil..
InsyaAllah....:')
JODOH...AJAL & MAUT semua dah ditentukan oleh ALLAH s.w.t..
kita sebagai hamba-NYA hanya mampu berdoa yang terbaik..
:
:
YA ALLAH...jika dia bukan jodohku...
jauhkan lah dia dari hidupku...
YA ALLAH...jika dia adalah jodohku..
tetapkan lah hati kami untuk saling menyayangi dan tidak menyakiti...
tetapkanlah hati kami YA ALLAH...
amin yarabbalalamin...
:
:


p/s : tak tahu kesudahan..=.="

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

hatiku..

MY FAMILY IS MY FIRST PRIORITY....
MY FRIENDS IS MY SECOND PRIORITY....
MY...IS MY THIRD PRIORITY...
I LOVE YOU SO MUCH!!
THANKS ALLAH...^_^