Click here for Myspace Layouts

Followers

Saturday, March 10, 2012

memories~~


alhamdulillah...tika berkesempatan untuk update blog hari ini...so hari ini..tika ada kat kampung..
home sweet home ~~ ouhhyeaahh..semalam di Penang..hantar my yunk PYKA ! then malamnya..keluar pegi MCD wit my syg ! :)
okeh ! lepas tu pegi round2 Penang..singgah Gurney..
alahai sejuknya semalam..ngn hujannyer..
masa berlalu..kita pun tak sedar...
ingatingat balik...dari tahun 2010 tika kenal kamu..since kat Penang nie...
lama jugak kan..cepat jek masa...
so sekarang..susah la kita nak jumpa...
nak borak borak..jumpa pon kalau balik Penang jek..
lepas nie?InsyaAllah..:)
kalau ada jodoh dapat la kita jumpa kan ..
hope kamu will success in your life future syg !
tika selalu doakan yang terbaik untuk kamu !
remember you wanna to be a police right?
insyaAllah ok..i will always with you and support you syg..:) 
kenangan kita...hal kita..masalah kita..biarlah kita je yang tahu kn..
kita hanya mampu redha dengan masamasa yang akan datang...
:
:
:
:
~✿..Tidak ada PERATURAN dalam dunia jika kita suka pada seseorang, seseorang itu KENA suka pada kita balik..ada jodoh, adalah..jika tidak ada jodoh, BERKAWAN saja..Allah janjikan bahagia itu untuk semua..✿~

>>> Jangan letakkan seseorang itu HAK MILIK kita selagi tiada ikatan AKAD NIKAH belum terpatri dalam hubungan yang sedang dibina..semuanya terletak pada KETENTUAN Allah..berdoa sahaja jika benar-benar MENGHARAPKAN..♥♥
:
:



p/s : hope u know wht r u talking about~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

hatiku..

MY FAMILY IS MY FIRST PRIORITY....
MY FRIENDS IS MY SECOND PRIORITY....
MY...IS MY THIRD PRIORITY...
I LOVE YOU SO MUCH!!
THANKS ALLAH...^_^